Meilläpäin on aurinko paistanut koko aamupäivän. Tuuli käy kuitenkin mereltä päin, joten se tekee ilman vähän kylmähköksi.

Meillä ei sen kummemmin äitienpäivää vietetä. Ukko-kulta on töissä päivän ja minä menen illalla. Pojan kanssa syötiin aamupuuro ja se oli vähän niinkuin juhlallista, koska meillä syödään puuroa nykyään harvoin. Ehditään kuitenkin kaikki päivällispöytään yhdessä. Lämmitetään eilistä muusia ja lihapullia :).

Minä olen varmaan viallinen yksilö, koska en odota mitään suuria lahjuksia äitienpäivänä. Mieheltä en odota mitään, koska en ole hänen äitinsä, enkä tietenkään haluakaan olla hänen äitinsä. Lapselta kun saa sen itsetehdyn kortin, voi olla onnensa kukkuloilla. Itsekin olen yleensä isoäitejä lahjonut itsetehdyillä lahjoilla. Olen kasvatellut kesäkukkia, kutonut sukkia, ym.

Tänä lämpöisenä äitienpäivänä olen kutonut sukat :).

Nämä sukat ovat Step-langasta, kärjestä aloitetut ja tavallisella kantapäällä.

Kuva on taas mitä mahtavin, mutta koko ajan yritän parantaa.